سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

ابسردکن ها را می توانید هر کجا خواستید استفاده کنید اما برای استفاده در محیط کار، سالن ورزشی و اماکن عمومی عالی هستند. آب سردی که طعم تازگی می دهد همیشه موجود است ولی از پس یک چای یا شکلات داغ فوری هم به خوبی بر می آید. آن ها یک راه به صرفه و اقتصادی برای نوشیدن آب بیشتر و تغییر سبک زندگی شما هستند پس تا می توانید از راحتی داشتن آب سالم و گوارا در هر زمانی، لذت ببرید. دیگر نیازی نیست بطری های آّب خود را از خانه به محل کار ببرید. ابسردکن ها یکی از مورد نیاز ترین لوازم در محیط های اداری و تجاری هستند. خوب است بدانید که ایستکول یک علامت تجاری متعلق به شرکت تکران مبرد است. بخشی از محصولات آن تولید داخل کشور بوده و بخش دیگر مونتاژی با کیفیت از قطعات وارداتی است.

ابسردکن ایستکول

آبسردکن ایستکول: یکی از محبوب ترین ابسرد کن های این برند به ویژه برای محیط اداری، مدل RK-216   است. یک آبسردکن همه کاره با دو آبریز مجزا برای آب گرم و سرد که به منظور کاهش مصرف برق، هر کدام از کمپرسور و المنت ها دارای قطع کن جداگانه می باشند تا در شرایطی که به آن ها نیازی نیست عملکرد آن ها متوقف شود.

فضای زیرین آن تنها یک دیواره برای زیبایی نیست بلکه یک یخچال کوچک در آن تعبیه شده است. این آبسردکن یخچال داربرای ادارات کوچک، مغازه ها یا برای استفاده در مکان های موقتی مانند غرفه های نمایشگاهی که امکان تهیه یا گذاشتن یخچال بزرگ تر وجود ندارد، کاربرد زیادی دارد. ویژگی کلیدی و متمایز این مدل نسبت به سایر آبسرد کن های یخچال دار، وجود یک محفظه مینی فریز داخلی در قسمت بالای یخچال است که می توان به منظور انجماد مواد غذایی هم از آن استفاده کرد. این آب سرد کن ایستکول قابلیت نصب منبع آب عادی یا فیلتردار را دارد که با تصفیه چند مرحله ای، نتیجه آن آب نوشیدنی با بالاترین استانداردهای ممکن است، پس نوشیدن آب بی کیفیت را متوقف کنید. بسیاری از افراد که در خانه یا محیط کار اب سرد کن دارند، به تدریج متوجه می شوند که روزانه آب بیشتری می نوشند چون یک منبع آب خالص و گوارا در دسترس است و می توانید از شیوه زندگی سالم لذت ببرید.

ابسردکن یخچال دار

 


      چطور بهترین ابسردکن را برای محل کار انتخاب کنیم
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 272
کل یاداشته ها : 2


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ